Tekan Je tak kena Bayar pun

Tuesday, January 1, 2013

Welcome 2013

 Assalamualaikum..dan selamat sejahtera...

Syukur alhamdulillah..bertemu juga ditahun baru...tak ada apa yang nak dicoretkan kat wall yang setahun 2 @ 3 kali yang aku conteng ni...org ada blog...aku pun nak ada blog..tapi malas nak update..(hehehehe...terukkan?)
Setiap kali menjelang tahun baru...semua orang sibuk nak buat AZAM kan? hikhikhik...aku pun tak ketinggalan pasang AZAM yang tak seberapa...tapi tak perlu lah aku kongsikan pada semua org apa AZAM aku tu kan..BIARLAH RAHSIA..(ceh2...cam poyoss jer..)
Cuma setiap tahun aku selalu berdoa semoga di pertemukan dengan my MR RIGHT...hehehehe..tak pernah berhenti berdoa..cuma belum ada rezeki je...JODOH tukan RAHSIA Tuhan...DIA belum bagi HADIAH untuk aku lagi kan...so aku kena terus BERDOA..Amin...Insyaallah..kau permudahkanlah...

Add caption

2 comments:

  1. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    ReplyDelete